Fanzóna nebude pri hale, hokejový šampionát priláka 600 novinárov

KošiceŠport

Do začiatku Majstrovstiev sveta 2019 ostáva ešte relatívne veľa času, no v záujme bezproblémovej a úspešnej organizácie je potrebné využívať každý zvyšný týždeň.

Foto
Predstavitelia IIHF počas inšpekcie Steel arény / KOŠICE ONLINE

Slovenskí organizátori v tomto smere nelenia a spoločne s predstaviteľmi Medzinárodnej hokejovej federácie IIHF pokračujú v odstraňovaní jednotlivých otáznikov.

„Zatiaľ je to veľmi dobré a máme šťastie na spoluprácu s ľuďmi, ktorí zorganizovali už aj úspešný šampionát v roku 2011. Tešíme sa na ďalšie vydarené budúcoročné majstrovstvá sveta,“ vyslovil sa riaditeľ komunikácie IIHF Adam Steiss po dvojdňovej návšteve Bratislavy a Košíc. Spoločne s ním zavítali na Slovensko aj ďalší poprední predstavitelia federácie, ako aj jej partnerskej organizácie zaoberajúcej sa športovým marketingom Infront.

„Takéto oficiálne návštevy s predstaviteľmi IIHF a Infront máme teraz v podstate každý mesiac. V tomto prípade sme a zamerali na marketingové veci, fanzónu v Košiciach, hospitality a všetky mediálne operácie. Najbližšia návšteva z IIHF príde koncom novembra, keď prídu do Bratislavy i Košíc zástupcovia všetkých televíznych vysielateľov,“ prezradil riaditeľ organizačného výboru MS 2019 Igor Nemeček.

Galéria k článku

Jednotlivé požiadavky predstaviteľov IIHF sa zatiaľ Slovákom darí plniť k obojstrannej spokojnosti. „Týmito vecami sa zaoberáme už od septembra minulého roka a postupne riešime veci, ktoré ešte potrebujeme vyriešiť. Zatiaľ však ide všetko načas a necítime časovú tieseň.“

Adam Steiss Nemečkove slová potvrdil: „Nepovedal by som, že sa toho musí meniť veľa. Šampionát z roku 2011 bol veľmi úspešný, no teraz to bude ešte o kúsok väčšie. Tomu sa musíme prispôsobiť. MS sú jednoducho z roka na rok väčším podujatím a to zvyšuje nároky na podmienky pre našich reklamných a marketingových partnerov, rovnako tak pre televízie, médiá, ale aj samotných fanúšikov. Organizátori odvádzajú dobrú prácu, oboznámili nás so všetkými problémovými oblasťami a spoločne hľadáme riešenia. Všetko je to na dobrej ceste a určite urobíme všetko preto, aby sme spoločne pripravili úspešný turnaj.“

Z pohľadu fanzón ešte organizátori ich umiestnenie neoznámili, no je vysoko pravdepodobné, že v prípade Bratislavy i Košíc sa lokalita v porovnaní s rokom 2011 zmení. Košice sa navyše musia vzhľadom na hostenie domácej reprezentácie pripraviť na zvýšený nápor novinárov. Press centrum sa tak bude nachádzať v parkovacom dome pod tréningovou halou.

Obvykle máme približne 500 novinárov z printových a internetových médií a ďalšiu stovku pracovníkov televízií. Očakávať teda môžeme okolo 600 novinárov,“ dodal Adam Steiss z komunikačného oddelenia IIHF.

autor: KOŠICE ONLINE

Komentáre