Ako má cestujúci postupovať, ak mu automat DPMK vydá znehodnotený lístok?

KošiceSpravodajstvo

V takomto prípade by ho nemal vôbec použiť.

Košičania sa sťažujú na poruchovosť automatov Dopravného podniku mesta Košice (DPMK). Niektoré z nich nevydávajú lístky a cestujúcim nevrátia vhodené mince. Poslucháč Rádia Košice nás informoval, že jeden z automatov mu opakovane vydával kratší formát cestovného lístka. DPMK potvrdil, že registruje tento problém. Ako pre Košice Online uviedla hovorkyňa DPMK Vladimíra Petrušová, v prípade, že ho cestujúci nahlási, na miesto sa dostaví mechanik a poruchu odstráni:

„Cestujúci má právo znehodnotený kus papierového cestovného lístka reklamovať. V žiadosti je potrebné uviesť umiestnenie automatu, dátum, čas, vloženú hotovosť, požadované cestovné lístky, prípadný výdavok a identifikačné údaje cestujúceho, teda meno, adresa, PSČ.“

Foto
Znehodnotené cestovné lístky / KOŠICE ONLINE

Reklamácia sa realizuje písomnou formou a je potrebné ju doručiť osobne na pobočky zákazníckeho centra DPMK alebo prostredníctvom e-mailu. Ako má cestujúci postupovať, ak ho revízor požiada o predloženie lístka?

„V takomto prípade je cestovný lístok uznaný, avšak cestujúcim odporúčame, aby takýto lístok vôbec nepoužili. Riešením danej situácie je zakúpenie si iného lístka v najbližšom automate alebo formou SMS lístka. Cestujúci môže znehodnotený kus papierového cestovného lístka reklamovať,“ vysvetlila Petrušová.

Cestujúci môžu nahlásiť poruchu automatu na telefónne číslo dispečingu DPMK, ktoré je k dispozícii nonstop. Dispečer následne vyšle mechanikov, aby preverili jeho stav a zabezpečili opravu.

Komentáre