Návštevníci budú môcť využívať aj rôzne špeciálne ponuky.
Hongkong sa rozhodol v rámci najnovšej turistickej kampane rozdávať bezplatné letenky a poukazy, aby tak prilákal návštevníkov zo zahraničia.
Mesto sa počas pandémie koronavírusu do veľkej miery riadilo čínskou stratégiou nulovej tolerancie covidu. Prísne opatrenia uvoľňovalo pomalším tempom ako okolité krajiny. Návštevnosť však zostala pomerne nízka aj po otvorení hraníc s Čínou.
Predstavitelia mesta preto spustili novú kampaň Hello Hong Kong a avizovali, že rozdajú až 500-tisíc bezplatných leteniek. Návštevníci budú môcť využívať aj rôzne špeciálne ponuky, poukazy a ďalšie výhody.
„Hongkong je teraz priamo prepojený s pevninskou Čínou a nebude už ani izolácie, ani karantény,“ uviedol šéf správy mesta John Lee.
Dodal, že ide o výbornú príležitosť pre návštevníkov, obchodných partnerov či investorov.
V roku 2019 prišlo do Hongkongu spolu 56 miliónov turistov. Počas pandémie však nedostatok návštevníkov značne poškodil miestny turizmus aj ekonomiku.
Zdroj: TASR