Problém zatiaľ riešenie nemá.
Na ostatnom mestskom zastupiteľstve sa košickí poslanci vrátili k otázke pozemkov na Terase pri Základnej škole Bernolákova, kde sídli aj súkromná cirkevná škola. Určitú časť areálu totiž vlastní štát. Mesto na jej odkúpenie financie nemá, poslanci však ešte na minulom zasadnutí požiadali primátora, aby v tejto veci viedol so štátom rokovania. Ten ale uznesenie nepodpísal. Diskusiu preto opäť inicioval poslanec Dominik Karaffa, ktorý odprezentoval stanovisko školy aj rodičov:
„Považujeme za nevyhnutné, aby mesto Košice aktívne konalo. Mesto je väčšinovým spoluvlastníkom areálu ihriska a nesie zodpovednosť za jeho budúcnosť. Očakávame preto aktívny prístup, rokovania a snahu o stabilné riešenie. Ihrisko denne využívajú stovky detí. Je to jeden z posledných veľkých verejných športových priestorov v mestskej časti. Je v záujme mesta, aby bol tento areál prístupný, bezpečný a udržiavaný. Nesúhlasíme s pasivitou, ktorá ohrozuje budúcnosť areálu. Ignorovanie problému a odmietanie rokovaní považujeme za neprijateľné. Od vedenia mesta očakávame riešenie, nie dôvody, prečo konanie nie je možné.“
Dôvody, ktoré primátor pri vetovaní uviedol, neboli podľa Karaffu dostatočné. Primátor Jaroslav Polaček v reakcii obvinil poslanca z manipulácie:
„Štát sa nás pýta - idem predať svoj vlastný podiel za takú a takú sumu. Chcem ju predať tomuto, ale máte opciu. Chcete to za týchto podmienok alebo nie? My sme si na zastupiteľstve v novembri neuplatnili tento nárok tým, že sme nevyjadrili svoj názor, že chceme. Tým pádom sme opciu nevyužili. Štát spustil rokovací proces s budúcim vlastníkom. A my môžeme síce chodiť na rokovania a rozprávať sa, ale opciu v hodnote približne 3,5 milióna sme nevyužili.“
Riešením je podľa primátora dohoda s budúcim majiteľom o využívaní areálu.
Riaditeľ magistrátu Marcel Čop poukázal na finančné možnosti mesta, stomiliónový dlh v oblasti školstva a pripomenul aj nedávno schvaľovanú koncepciu školstva:
„Presne monitorovala stav nášho majetku, ktorý v rámci školstva máme a definovala, koľko máme voľných kapacít v materských školách, aké investície máme. Aj z tohoto materiálu, ktorý koncepčne posúdil potreby a záväzky mesta, vyplynulo, že nemá ekonomický a logický zmysel naberať do svojho majetku ďalší školský majetok, ktorý nie sme schopní využiť a hlavne nevieme ho udržiavať a investovať doň.“
Viacerí poslanci však poznamenali, že rokovania zmysel majú, pretože štát majetok predať nemusí. Svoje pôvodné uznesenie však napokon v hlasovaní nepotvrdili.

