Marketingová kampaň Kraj sveta zaujala aj v zahraničí

VýchodZaujímavosti

Propaguje hlavne turistické atrakcie.

Marketingová kampaň Košického kraja získala v Česku dve ceny FLEMA. Súťaž hodnotí a oceňuje tie najlepšie mediálne kampane na českom a slovenskom trhu. Odborníci posudzujú najmä inovatívnosť, kreativitu, stratégiu a efektivitu v mediálnom plánovaní a exekúcií.

Letná destinačná kampaň Kraj sveta: Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš nájdeš získala ocenenie v kategórii Najodvážnejší počin a tiež veľkú cenu Grand Prix, čím sa stala absolútne najlepšie hodnotenou víťaznou kampaňou v súťaži.

Foto
Kampaň propaguje najmä turistické atrakcie / KOŠICE ONLINE

Kampane hodnotili profesionáli z oblasti reklamy, ktorí majú bohaté a dlhoročné skúsenosti z oblasti marketingu.

„Skutočnosť, že kampaň, ktorá bola adresovaná domácemu návštevníkovi, svojou kreativitou a invenčnosťou prekonala nielen konkurenciu silných komerčných značiek v súťaži, ale aj hranice Slovenska, nás len utvrdzuje v tom, že sa nemusíme báť v našej odvážnej komunikačnej tónalite pokračovať. Napokon, aj v tomto roku sme pristúpili ku komunikovaniu turistických atraktivít Košického kraja netradične a návštevníkov sme, okrem iných miest, pozývali aj na vtipnú novinku - Slafkovský štít, pomenovaný po úspešnom hokejistovi Jurajovi Slafkovskom. Juraj zároveň pre našich návštevníkov zostavil aj vlastný inšpiratívny „bucket list" zážitkov na Kraji sveta,“ uviedla výkonná riaditeľka Krajskej organizácie cestovného ruchu Košice Región Turizmus Lenka Vargová Jurková.

Komentáre