Viac užívateľov eSIPO znamená aj viac problémov so službou.
Po tom, ako Slovenská pošta zvýšila poplatky za spracovanie SIPO šekov, prešlo množstvo používateľov služby SIPO na jej elektronickú podobu, ktorá je bez dodatočných poplatkov. Širokej verejnosti prekáža na službe eSIPO jednak jej elektronická podoba, ktorá je vzdialená starším používateľom a takisto technické problémy, ktoré so službou eSIPO užívatelia registrujú.
Viacero čitateľov nás kontaktovalo s problémom prihlásiť sa do aplikácie eSIPO napriek tomu, že zadali správne meno a heslo. Pošta uvádza, že väčšina problémov vzniká zákazníkom, ktorí sa snažia prihlásiť do eSIPO bez predchádzajúcej registrácie.
„Doposiaľ sme nezaznamenali žiadne významné nedostatky fungovania služby eSIPO, skôr sa orientujeme na jej rozvoj a modernizáciu vzhľadom na rastúci záujem zákazníkov o jej využívanie. Väčšina podnetov na aplikáciu eSIPO sa týkala situácie, kedy sa zákazník chcel prihlásiť do eSIPO bez predchádzajúcej registrácie,“ informovala hovorkyňa Slovenskej pošty Eva Rovenská.
Ďalší problém, ktorému po registrácii zákazníci čelia je čakacia doba jeden pracovný deň, počas ktorého vám službu spustia. Na túto okolnosť upozorňuje Slovenská pošta aj v mailovej správe, ktorou vám registráciu služby eSIPO potvrdzuje. „Na základe Vašej žiadosti vám bol zriadený prístup do aplikácie eSIPO. Údaje o vašich platbách budú v aplikácii eSIPO aktualizované nasledujúci deň,“ uvádza sa v správe.
Zákazníci, ktorí chcú využívať aplikáciu eSIPO, sa musia najskôr zaregistrovať a po obdržaní potvrdzujúceho emailu môžu aplikáciu používať na základe prihlásenia sa pod evidenčným číslom a heslom zadaným pri registrácii. Ak by ste narazili na akékoľvek iné problémy v súvislosti s eSIPO, mali by ste sa obrátiť na infolinku Slovenskej pošty, ktorá môže prípad posúdiť individuálne.
Autor: MARTIN MAJDÁK