Dopravca počas výpadku nebude uplatňovať žiadne sankcie za nepredloženie cestovného dokladu.
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) eviduje výpadok predaja cestovných lístkov na vlak. Tie aktuálne nie je možné zakúpiť cez mobilnú aplikáciu ani e-shop ZSSK. Dočasne nefunkčné sú aj pokladne vybavené terminálmi s komplexným vybavením cestujúcich v osobných pokladniciach.
Dôvodom je výpadok na serveroch. ZSSK cestujúcim odporúča zakúpiť si SMS lístok. Lístok možno kúpiť aj priamo vo vlaku, avšak so servisným poplatkom.
Dopravca upozornil, že servisné poplatky za dodatočnú kúpu lístka vo vlaku vyberá ako za bežných okolností, avšak cestujúci môžu požiadať o vrátenie poplatku prostredníctvom reklamácie. ZSSK počas výpadku nebude uplatňovať žiadne sankcie za nepredloženie cestovného lístka.
Cestujúcim v osobných vlakoch ZSSK odporúča využiť SMS lístok na čísle 2255, vo Vysokých Tatrách na čísle 2233. ZSSK upozornila, že technický problém je na strane externého IT dodávateľa a intenzívne pracujú na jej odstránení.
Zdroj: TASR