Čakacie doby na poštách sa skrátia

SlovenskoSpravodajstvo

Niektoré služby sú dostupné prostredníctvom aplikácie.

Digitalizácia a prechod na moderné technológie zjednodušujú prácu a skracujú čakacie doby aj v štátnych službách. Výnimkou nie je ani Slovenská pošta. Viaceré služby si vedia klienti totiž vybaviť prostredníctvom mobilnej aplikácie, čím sa zrýchľujú procesy v pobočkách.

„Aplikácia prináša možnosť online úhrady zásielok – balíkov aj listov - odosielaných cez mobilnú aplikáciu s podajom zásielky bez nutnosti tlače adresného štítka. Znamená to, že zákazník, ktorý nemá možnosť vytlačiť si adresný štítok, môže zásielku odoslať aj bez neho. Musí však zásielku v pravom hornom rohu označiť kódom zásielky, ktorý je pre danú zásielku vygenerovaný,“ uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Iveta Dorčáková.

Foto
Niektoré služby sú dostupné prostredníctvom aplikácie / TASR

Aplikácia umožňuje aj podaj medzinárodných zásielok v rámci Európskej únie, ktoré nepodliehajú colnému konaniu. Takéto zásielky si však vyžadujú tlač adresného štítka.

„V mobilnej aplikácii Slovenskej pošty nájde zákazník prehľadné informácie o svojich zásielkach, pri ktorých si môže zmeniť miesto alebo termín doručenia. Môže cez aplikáciu poslať zásielku bez vypisovania podacieho lístka, sledovať putovanie svojej zásielky alebo si pred návštevou pošty vytvoriť poradový lístok, aby sa vyhol čakaniu. Mobilná aplikácia je tiež prepojená s vyvolávacími systémami na pobočkách, vďaka čomu sa zákazník môže pohodlne vyhnúť čakaniu na pobočke a vybrať si poradový lístok vopred cez aplikáciu,“ dodala hovorkyňa.

Dostupnejšie sú aj informácie o službách a otváracích hodinách na jednotlivých pobočkách.

Komentáre